воскресенье, 26 января 2020 г.

DOWNLOAD MACANACHE ITI ARAT CA POT

Ala e hip hop. Daca vreau sa ma duc pe strada sa filmez dezbracat, o sa ma duc sa fac asta. Am facut o semnatura sa pot sa o pun peste tot. Daca nu ai curaj sa spui ce simti, nu esti putred. Aveam timp sa cantam si sa petrecem. Sunt trandsetter de vorbe. Nu am atatea piese incat sa sustin un concert de o ora, plus ca fac si stand up. macanache iti arat ca pot

Uploader: Vizshura
Date Added: 26 November 2006
File Size: 46.31 Mb
Operating Systems: Windows NT/2000/XP/2003/2003/7/8/10 MacOS 10/X
Downloads: 99185
Price: Free* [*Free Regsitration Required]





Macanache - Iti arat ca pot ( cover Adda - Iti arat ca pot ) -

Dupa ce s-a lasat de sport, s-a anturat cu un tovaras din fa, si a inceput sa iasa in centrul orasului. Cronici locuri Cronici restaurante Cronici baruri Cronici cluburi Cronici ceainarii Cronici cafenele Cronici livrari la domiciliu Cronici terase.

N-am mai simtit oboseala. Au inchiriat o lentila speciala de la un magazin si au filmat doua zile. Gen, azi ies de acasa, ma uit la adidasii mei - ma imbrac numai din SH-uri - cand nu mai am loc unde sa-i pun, fac o traista macanacbe le dau la oamenii de pe strazi.

Cateoata spun chestii super amuzante, iar daca beau si o bere, nu mai vrei sa ma lasi sa plec niciodata. El vrea sa faca treaba.

macanache iti arat ca pot

Melodiile sale au fost masterizate de Nicu de la Selective Studio. Ne-am dat casa pe o garsoniera si asta a fost. O sa fac o piesa in care sa fie vorba fix macanachee asta. Exact asa au inceput si aia din Bronx, se legau la stalp.

Nu Plânge, Ană

Vreau sa fac treaba asta si sa se stie ca eu am facut-o. Trei antrenamente pe zi, fara scoala; eram scutiti de scoala.

E aceeasi piesa pe repeat, pe care ti-o baga ei nacanache cap cu japca. M-am ridcat imediat, am cazut in umar. Am libertatea sa fiu eu si sa fac ce vreau eu. Au venit niste baietasi de cartier la mine - "hai cu noi pana incepe scoala ca mai e o ora. Ce face Macca e diferitexact ca Parazitii si mafia, diferenta dintre Macca si ei este ca el e singur impotriva tuturor. Sursa foto aici si aici. itii

Macanache Sefu - Скачать, слушать онлайн, бесплатно, музыку, mp3, песни

Ii sustin pe el, ii rasfat. Arzt intalnit un baiat care mi-a darmat toate stereotipurile. Noi ne jucam obligatea pe tot felul de chestii. Asteptam cu trandafirul in mana, cu toate noi pe mine.

Ca tot vorbim de creativitate, Macanache imi zice ca el cauta cumva o idee.

macanache iti arat ca pot

Am asteptat un moment ca asta, cand totul e plafonat, fiecare melodie suna la fel, are acelasi mesaj, toti artistii parca ar fi unul singur.

Am reusit sa fac un salt si atunci.

macanache iti arat ca pot

Lansari Conferinte Proiectii Sportive. Muzicale Ce gen de muzica asculti? Locuri Evenimente Muzica Filme Oferte. Nici vantul nu batea. Aveam timp sa cantam si sa petrecem. Scriu versuri si nu ma bag beat-uri pentru ca-mi ocupa timp. Avem senzatia ca Maca e fix ce avea nevoie industria underground muzicala de la noi.

Nu vreau sa fie un singur Dj, un singur graffer. Toti s-au invatat sa fie fake, sa nu fie ei si sa faca ce le zice producatorul, ce ar vrea el sa fie. Imi spune cum pe atunci lumea era ok, pusa pe distractie si fara planuri.

Комментариев нет:

Отправить комментарий